Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/merja.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/merja.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/merja.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
MalaMax - Merja


MalaMax


Kris Seghers streamer til dagligt på platformen Twitch.tv. For at facilitere hans vækst på platformen har vi udviklet en online identitet til ham.

Seghers har i øjeblikket to hunde, som begge er af malamut-racen. Hans tidligere hund, som han var tæt knyttet til var også en malamut og havde navnet Max, derfra kommer Seghers' online navn "MalaMax". Sådan en baggrundshistorie fortjener en værdig tilstedeværelse online.



Seghers spiller computerspil på hans stream, hvor han klarer sig gennem spillene og interagerer med hans seere. Det var derfor vigtigt at Seghers' online tilstedeværelse skulle have en fremstående men også minimalistisk karakter.



For Seghers betød det meget at inkorperere en illustration af hans yndlingshund i identiteten, hvor de karaktertræk han beundrer mest ved malamut-racen skulle stå frem. Denne illustration sammensat med en passende typografi skulle respræsentere Seghers' tilstedeværelse som MalaMax i den online verden.



Beklædning

Streamers, med en udbygget fanskare, finder sig ofte i en situation hvor deres fans gerne vil have noget personligt, som kan forbinde dem med deres yndlingsstreamer. Derfor kan streamerens identitet udvidet til beklædning eller andet merchandise.




Til dette logo brugte vi generelt blå nuancer til malamuttens pels. Denne farve kan nemlig virke beroligende og stabiliserende, som er en skarp kontrast til det aggrassive udtryk som hunden viser frem. Dermed virker illustrationen ikke overvældende, men mere velkommende, men med et udtryk, som er nemt at kende.



Logoet blev udarbejdet med rødder i virkeligheden. Flere billeder af malalutter og ulve blev brugt som reference, for at give logoet rødder til virkeligheden.



Covers til sociale medier.
Her specifikt til Twitter og Twitch.


Back to top